Friday 7 February 2014

Salam Buat Awk ..

 Buat permulaan izinkan saya menyusun 10 jari memohon maaf ..tak terlintas bagi saya untuk meletakkan awk dalam keadaan serba salah,namun saya cuma insan biasa yang punyai hati dan perasaan,sejak akhir2 ini tak tau kenapa perasaan sedih kerap hadir di ruang hati..,ku cuba untuk buang jauh dari lubuk hati,namun ianya semakin kemas tersimpan di sanubary..mungkin kerana terlalu SAYANG?mungkin juga kerana terlalu RINDU?..atau mungkin kerana terlalu takut kehilangan?? ...tahukah awk..bagaimana perasaan hati saya di kala ini..bagaiman hari2 yang saya lalui tanpa awk?saya benar2 terasa KEHILANGAN..bagaimana saya merindui masa2 lalu kita bersama ..sekuat mana saya hadapinya ,kadang2 saya tewasss..bila saya sedih saya teringatkan awk..saya perlukan awk..Luaran saya seperti biasa..tp dalam hati ini hanya Allah saja yang tahu..hanya air mata dan doa saja dapat menemani saya..setelah air mata gugur saya mendapat sedikit ketengan..sehingga saat ini saya sebenarnya merindui masa2 lalu kita...TERLALU..kalau ikutkan kan hati nak saja saya block fb awk,insta awk wchat awk dan segalanya tentang awk ..tu saja cara saya dapat lupakan awk..sebab itu yang awk mahukan ..saya belajar hidup tanpa awk,saya masih menuggu kehad
iran awk kembali dalam hidup saya,saya masih memberi peluang pada awk..Akan Tetapi ,jika awk masih juga dengan keegoan awk untuk buang saya dari hidup awk,Tolong lah jangan cari saya lagi..dengan cara itu saja saya dapat MELUPAKAN AWK ....

No comments:

Post a Comment